|
|
Sahi
OpenTTD God!
Stamlid
Regular

Welpenleider!
|
 |
« Reply #1 on: December 19, 2006, 05:43:35 PM » |
|
De SMF versie is somehow sneller.
|
|
|
|
|
|
 There's no place like 127.0.0.1!
|
|
|
tkteun
Stamlid
Regular

|
 |
« Reply #2 on: December 19, 2006, 05:56:28 PM » |
|
Hij is broncode technisch ook veeeeel beter in elkaar gezet.
PS. De inhoud van de SMF versie moet je nu even niet serieus nemen, dit is slechts een snelle kopie van het huidige forum.
Hij haalt bijvoorbeeld van elk onderschrift het eerste teken weg
|
|
|
|
|
|
 Vrijheid en verantwoordelijkheid.
|
|
|
Sahi
OpenTTD God!
Stamlid
Regular

Welpenleider!
|
 |
« Reply #3 on: December 19, 2006, 06:19:58 PM » |
|
Oh dat is het... ik dacht dat de plaatjes het niet deden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Henk
|
 |
« Reply #4 on: December 19, 2006, 06:20:27 PM » |
|
phpBB. Enkele ende alleen vanwege al dat gezever dat ik altijd naar mijn kop toe kreeg toen ik dat niet wilde gebruiken. Dat SMF beter, sneller of gewoon simpelweg kleiner is vind ik van ondergeschikt belang.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gertjan
welpenleider
S-5

A.K.A. Bagheera
|
 |
« Reply #5 on: December 19, 2006, 06:55:58 PM » |
|
ik ben voor het simple machine forum.
ik heb ooit eens op een ander forum gepost en dat was ook een SMF forum (toen hete het volgens mij nog YABB) , dat werkte erg prettig moet ik zeggen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dyzz
Spinnin' Disser
S-5

Waarom denk je dat het woord lui in luisteren zit?
|
 |
« Reply #6 on: December 19, 2006, 09:17:47 PM » |
|
Ik stem phpbb. Naar mijn mening wordt dat beter ondersteund. (plugins - addons) Persoonlijk kan ik daar ook beter mee overweg. (Technisch danwel gebruiker)
|
|
|
|
|
|
 Don't diss teh Dyzz !
|
|
|
Sahi
OpenTTD God!
Stamlid
Regular

Welpenleider!
|
 |
« Reply #7 on: December 19, 2006, 10:22:37 PM » |
|
Gebruiken wij plugins dan wel addons?
Ik vind de SMF beter omdat deze sneller is...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dyzz
Spinnin' Disser
S-5

|
 |
« Reply #8 on: December 19, 2006, 10:50:41 PM » |
|
Nee die gebruiken wij (nog) niet. Ik heb er al een aantal in me favorieten staan alleen ben nog nergens aan toegekomen. Teun ook niet denk ik zo 
|
|
|
|
|
|
 Don't diss teh Dyzz !
|
|
|
m0o5
Stamlid
S-5

You hear maniacal laughter in the distance.
|
 |
« Reply #9 on: December 19, 2006, 10:55:53 PM » |
|
phpBB. Enkele ende alleen vanwege al dat gezever dat ik altijd naar mijn kop toe kreeg toen ik dat niet wilde gebruiken. Dat SMF beter, sneller of gewoon simpelweg kleiner is vind ik van ondergeschikt belang. @ Henk:  :lol: Ik heb er minstens 3x om moeten grinniken. Evenzoveel x over moeten denken, voordat ik überhaupt snapte wat er eigenlijk stond... SMF it sjel bie. Sorry Dyzz.  [edit] En sorry voor de mix-up daarnet. Joenoowataimien... [/edit]
|
|
|
|
|
|
Home sewing is killing the fashion industry!
|
|
|
|
root
|
 |
« Reply #10 on: December 19, 2006, 10:56:20 PM » |
|
Naar mijn mening wordt dat beter ondersteund. (plugins - addons) Technisch gezien zijn het prutsers die nog nooit gehoord hebben van (programmeer)ethiek. Heb jij wel eens geprobeerd een add-on te installeren op phpBB? wacht... #-----[ OPEN ]------------------------------------------ # includes/usercp_register.php # #-----[ FIND ]------------------------------------------ # this is a partial match # $strip_var_list = array # #-----[ IN-LINE FIND ]---------------------------------- # , 'icq' => 'icq' # #-----[ IN-LINE AFTER, ADD ]---------------------------- # , 'bday_day' => 'bday_day', 'bday_month' => 'bday_month', 'bday_year' => 'bday_year'
Dat moet je handmatig in gaan liggen voeren. Dit komt omdat in phpBB alles "hard" gecodeerd is. Ze gaan er van uit dat iedereen het standaard forum gebruikt, plug-in's worden niet ondersteund. Bij SMF is het installeren van plug-in's normaal en er is altijd rekening mee gehouden zodat plug-in's niet de volledige broncode verneuken en makkelijk naast elkaar kunnen werken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dyzz
Spinnin' Disser
S-5

|
 |
« Reply #11 on: December 19, 2006, 11:13:10 PM » |
|
Had ik zelf geen weten van. Daarom zei ik ook; uit eigen ervaring. Maargoed, dat SMF forum ziet er iig wel goed uit. Alles beter dan wat henk had afgeleverd  :lol: :smt056
|
|
|
|
|
|
 Don't diss teh Dyzz !
|
|
|
m0o5
Stamlid
S-5

You hear maniacal laughter in the distance.
|
 |
« Reply #12 on: December 19, 2006, 11:27:49 PM » |
|
Geen dode honden uit droge sloten vissen; Yuri... :smt064 Pas op. Maareh... Wil iedereen die tegen is even z'n hand op steken?!  Niemand? 
|
|
|
|
|
|
Home sewing is killing the fashion industry!
|
|
|
|
Henk
|
 |
« Reply #13 on: December 20, 2006, 05:23:40 PM » |
|
Alles beter dan wat henk had afgeleverd  :lol: :smt056 *Zegt hier niets op, zegt hier niets op, zegt hier niets op* Ah, dammit. Jij kreeg phpBB nog niet aan de praat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dyzz
Spinnin' Disser
S-5

|
 |
« Reply #14 on: December 20, 2006, 05:33:41 PM » |
|
Geen dode honden uit droge sloten vissen; Yuri... :smt064 Pas op. Henk begon er zelf mee :lol: Alles beter dan wat henk had afgeleverd  :lol: :smt056 *Zegt hier niets op, zegt hier niets op, zegt hier niets op* Ah, dammit. Jij kreeg phpBB nog niet aan de praat. *Zegt hier niets op, zegt hier niets op, zegt hier niets op* Omdat me provider het niet ondersteunde :o
|
|
|
|
|
|
 Don't diss teh Dyzz !
|
|
|
|