Ja dat doe ik toch ook? ik zeg toch dat ik de avatar niet vind kunnen. en ik geef daarbij ook nog een argument. (ik vind het niet gewenst als een van de jeugdleden hiermee geconfronteerd wordt.
Je zegt dat je de avatar niet vind kunnen. Maar je impliceert tegelijk dat de ouders van je kinderen en de kinderen zelf hier ook zo over denken.
Wanneer iemand er voor kiest om deze website te bekijken, kiest hij ervoor om de mening(/uitingen) van de mensen hier in al hun doen en laten te ervaren.
aangezien S5 stam een onderdeel is van scouting veghel. en scouting veghel ook andere groepen heeft betekent dat de leden van die groepen ook een band hebben met de S5stam. het is namelijk een onderdeel van de scouting groep waarvan zij lid zijn. dit is wel degelijk een verband. of je het nou leuk vind of niet. en daar heb je dus rekening mee te houden.
Nee, zoals ik zei is dit forum een informele gelegenheid voor de leden van de S-5 Stam. Wat jouw welpen met elkaar op het schoolplein doen gaat mij ook niks aan.
Wat jij hier beschrijft is dat wij onszelf inhoudelijk moeten gaan aanpassen aan mensen die (niet voor niets) niet in onze (leeftijds)groep zitten.
ik heb voor optie 3 gekozen namelijk het openlijk ter discussie stellen van probleem wat ik heb met de avatar van Dyzz. en om zo te kijken wat andere mensen daarvan denken.
Ik heb je niet voor niets maar 2 optie's gegeven. Hetgeen wat ik jou kan aanraden is om een poll te openen met een discussie daaronder.
een poll vind ik te anoniem in een normale draad weet ik tenminste waarom iemand ergens voor/tegen is en waarom hij dat vind.
In een poll weet je tenminste ongenuanceerd en helder hoeveel mensen welke mening hebben. Daaronder is voldoende ruimte om te discussieren.
In het forum "Vragen" kun je bijvoorbeeld de vraag stellen of er op dit forum erotiek wordt toegestaan. In een PM kun je (vriendelijk) aan Yuri vragen of hij zijn avatar weghaalt.
waarom? kan je het argument niet ontkrachten en wil je het daarom maar censureren?
Je reinste onzin, dat weet je zelf ook. Ik heb het argument nu al een keer of 6 ontkracht en alleen omdat jou dat niet aanstaat begin je van dit soort uitspraken te doen.
Op deze website ga ik geen rekening houden met het gevoelsleven van bepaalde mensen (ouders) die hier in totaal niets te zoeken hebben.
Wanneer ze hier wel komen hebben ze ons in onze omgeving te respecteren zoals WIJ zijn. Dit is onze site, ons domein.PS. Ik wist al lang dat Yuri graag naar blote vrouwen kijkt en degene die dat ontkent is zeer naïef.