l0t4s
Stamlid
Regular

...And now on to scene 24...
|
 |
« Reply #15 on: April 02, 2007, 12:27:28 PM » |
|
tip: volgend jaar grotere organisatie, is wel handig. nu was het altijd dat ze teun of yuri moesten hebben, is soms wel lastig als ze er allebei niet waren.
|
|
|
|
Flipje MC
Welpen leider
Stamlid
Regular

Goat 4 life
|
 |
« Reply #16 on: April 02, 2007, 12:32:45 PM » |
|
Er is al druk geevalueerd. Volgende keer wordt het beter, drukker, gaver, vetter, en toffer 
|
Ik zou jou wel eens hebben willen zien durven blijven staan kijken! (De zin met de meeste werkwoorden achter elkaar!)
|
|
|
Dyzz
Spinnin' Disser
S-5

Waarom denk je dat het woord lui in luisteren zit?
|
 |
« Reply #17 on: April 02, 2007, 02:27:28 PM » |
|
Yup. Dit was naar mijn mening ook echt een 1e opzet. Next time 
|
 Don't diss teh Dyzz !
|
|
|
l0t4s
Stamlid
Regular

...And now on to scene 24...
|
 |
« Reply #18 on: April 02, 2007, 06:38:23 PM » |
|
ik meld me alvast aan voor de organisatie van de volgende X, want dan ben ik ook stam lid. 
|
|
|
|
Sahi
OpenTTD God!
Stamlid
Regular

Welpenleider!
|
 |
« Reply #19 on: April 02, 2007, 07:28:04 PM » |
|
En als de volgende stamlan voor september is?  neej dan ben je nog geen lid.
|
 There's no place like 127.0.0.1!
|
|
|
Flipje MC
Welpen leider
Stamlid
Regular

Goat 4 life
|
 |
« Reply #20 on: April 02, 2007, 09:40:38 PM » |
|
Volgende StamLAN is over +/- 6 maanden, Dat is dus zeg maar ongeveer september. Wat weer inhoud dat jij dan op zijn best net bij de stam zit... Je wil dus een evenement gaan organiseren voor de stam terwijl je bij de Rowans/Sherpa's zit?  Misschien de keer daarop. 
|
Ik zou jou wel eens hebben willen zien durven blijven staan kijken! (De zin met de meeste werkwoorden achter elkaar!)
|
|
|
Dyzz
Spinnin' Disser
S-5

|
 |
« Reply #21 on: April 04, 2007, 11:37:47 AM » |
|
Ik stem voor: TK Flip m0o5 (als hij dit wil natuurlijk) Sahi Dyzz
Lijkt me wel voldoende.
|
 Don't diss teh Dyzz !
|
|
|
Dyzz
Spinnin' Disser
S-5

|
 |
« Reply #22 on: April 04, 2007, 11:41:17 AM » |
|
Eindelijk is het dan echt afgelopen. Na 2 dagen opbouw (donderdag/vrijdag), 3 dagen LAN (vrijdag/zaterdag/zondag) en 3 dagen afbouw (zondag/maandag/dinsdag) mag ik zeggen dat het wel een geslaagde LAN was  Opmerking: Aangezien het een STAM activiteit is..wellicht wel relaxed als er meer mensen van de Stam meehelpen met opbouwen ofwel afbreken. De winst wordt toch door iedereen gebruikt (stamkas).
|
 Don't diss teh Dyzz !
|
|
|
Flipje MC
Welpen leider
Stamlid
Regular

Goat 4 life
|
 |
« Reply #23 on: April 04, 2007, 01:28:07 PM » |
|
Ik denk dat als we met 5 man organisatie zijn, we dan ook wel voldoende mensen hebben die opruimen e.d.
|
|
|
|
Sahi
OpenTTD God!
Stamlid
Regular

Welpenleider!
|
 |
« Reply #24 on: April 04, 2007, 07:20:50 PM » |
|
Ik doe wel mee aan de organisatie.
Stam erbij betrekken wordt moeilijk, er zijn een aantal die het totaal niet intereseren die computers. Idd ze genieten mee van het geld daar kan wel een klein beetje hulp bij.
|
|
|
|
Flipje MC
Welpen leider
Stamlid
Regular

Goat 4 life
|
 |
« Reply #25 on: April 04, 2007, 08:43:33 PM » |
|
Heeft iedereen mee op- en afgebouwd bij het nieuwjaarsfeest?
|
|
|
|
Sahi
OpenTTD God!
Stamlid
Regular

Welpenleider!
|
 |
« Reply #26 on: April 04, 2007, 09:15:25 PM » |
|
Misschien moeten wij dan vanuit de organisatie onze eigen stam wat meer warm maken ervoor.
|
|
|
|
|
Leonoor
|
 |
« Reply #27 on: April 05, 2007, 11:12:36 AM » |
|
Maar er is niet gevraagd of wij uberhaupt wilden meehelpen niet dat ik uberhaupt kon want ik had iets anders dat weekend gepland maar het is niet eens ter sprake gekomen via mail o.d. of er misschien mensen zouden mee willen helpen? Ik vind het namelijk geen probleem om mee te helpen opbouwen/afbreken. Maar daar de hele tijd zitten no way ghosse 
|
|
|
|
|
|
Sanne
|
 |
« Reply #28 on: April 05, 2007, 11:16:52 PM » |
|
Ik doe wel mee aan de organisatie.
Stam erbij betrekken wordt moeilijk, er zijn een aantal die het totaal niet intereseren die computers. Idd ze genieten mee van het geld daar kan wel een klein beetje hulp bij.
Heehee, hier zo'n lid! Ook even een kleine reactie op wat Yuri zei in z'n opmerking; (&Leo riep 't al:) vraaaaaaag 't dan! Loop ik een keer een weekend in Veghel rond (zaterdag Bevers, zondag stam)&niemand die roept dat er ff mee afgebroken moet worden :o vind ik prima hoor, zit ook graag op mn kont te niksen, maar dan please niet achteraf roepen dat we ook wel hadden mogen helpen  danku! 
|
|
|
|
|
Sahi
OpenTTD God!
Stamlid
Regular

Welpenleider!
|
 |
« Reply #29 on: April 06, 2007, 07:11:04 PM » |
|
Misschien moeten wij dan vanuit de organisatie onze eigen stam wat meer warm maken ervoor.
Ik zal mezelf dan maar eens quoten. Daarmee doelde ik dus ook op het vragen van hulp etc. Als je er niet de hele tijd wil zijn, vind ik best en kan ik mee inkomen. Helpen mag altijd. Overigens vind ik het wel grappig dat sommige mensen er niets mee te maken wouden hebben met de vorige stamlan. Maar het is volgens mij nog wel de enige sponsor actie dit jaar geweest  . Op naar nieuwjaars party 
|
|
|
|
|