Gertjan, let op:
- Het is inderdaad 2x tijdens de groepsraad besproken.
hoe weten jullie dat allemaal zo goed? ik was
wel op de groepsraad en ik weet dat er niks over gezegd is, jullie waren
niet op de groepsraad maar denken toch te weten dat het gezegd is. wie heeft er gelijk
oh ja en ik vraag me ook af ofdat jullie de notulen hebben doorgelezen. in de notulen van de groepsraad van 13 staat niks over een stamlan, en de notulen van de laaste groepsraad zijn nog niet rondgestuurd.
- Je komt regelmatig hier op het forum, het staat er zelfs op de agenda.
- Jouw medeleiding bestaat voor een gedeelte uit stamleden.
ik zeg ook niet dat ik het niet wist. de welpen wisten het en hebben er ook rekening mee gehouden. maar niet alle groepen wisten het zo weet ik zeker dat de klavertje 4 er niks van afwisten. en ik vraag mij af ofdat de imelda ervan af wisten.
- Wanneer de blokhut aan derden verhuurd is belt Wiliam ook niet alle groepen af.
- Het stond op de verhuursite.
wanneer de blokhut verhuurd is aan derde moeten deze mensen uit de blokhut zijn als de zaterdag groepen draaien. maar zoals jullie zelf mischien al gezien hadden gaat dat bij de stamlan wat moeilijk. dus zul je iig moeten overleggen met de zaterdag groepen of het ok is dat zij de grote zaal niet kunnen gebruiken. als je dat ver van te voren doet dan zal niemand daar een probleem van maken.
Dus alsjeblieft ga niet elke keer over van alles liggen mierenneuken, je maakt jezelf er niet populairder mee.....
jullie vragen toch zelf wat er beter en anders kan voor de volgende keer stamlan. als je niet tegen kritiek kan dan moet je daar ook niet om vragen
Moeten ze de notule van de groepsraad maar lezen.

mischien moet jij de notulen eerst lezen voordat je van deze opmerkingen maakt