tkteun
Stamlid
Regular

|
 |
« Reply #45 on: November 02, 2007, 06:02:17 PM » |
|
Beste Kitty,
Ik zal de VOG direct aanvragen zodra u kunt verdedigen waarom de punten: 11, 13, 14, 82 en 83 aangevraagd moeten worden. Ik wil u er alleen op attent maken dat een VOG verplicht stellen verantwoordelijkheden met zich meebrengt. U verplicht mij de minister te belasten met een serie vragen die mijns inziens volledig uit de lucht gegrepen zijn.
Wanneer u mij (bijv.) gaat verplichten "kennis te dragen van veiligheidssystemen, controlemechanismen en verificatieprocessen" zou ik graag willen weten op welke manier dit relevant is voor mijn functie binnen Scouting Nederland. Ik neem aan dat u dit met een reden doet en deze reden voor aanvang van mijn functie aan mij bekend kunt maken.
Mocht hier geen reden voor zijn lijkt het me onnodig dat hiervoor een VOG aangevraagd wordt en dat u dus het risico negeert dat er hierdoor bepaald mensen ten onrechte uitgesloten kunnen worden van deelname aan landelijke evenementen.
Nog altijd blijft bij mij de indruk hangen dat er niet onderzocht is wat een VOG inhoudt en er slechts lukraak punten aangevinkt zijn.
Met vriendelijke groet,
Teun Kloosterman
|
 Vrijheid en verantwoordelijkheid.
|
|
|
|
Willem
|
 |
« Reply #46 on: November 03, 2007, 05:58:29 PM » |
|
Hey Teun, doe je het wel een beetje rustig aan. Ik probeer juist de inbreng van SV in Team Horeca te verhogen dus je moet wel komen hoor!!!
Btw, ik zag Eef gister op het werk en hij wilde toch wel eens graag weten wat het verhaal achter jou was. Hij kreeg namelijk van L&G de volgende opmerking "Hebben jullie Teun aangenomen....."
Heb hem dus even in het kort uitgelegd wat er was gebeurd op het NaWaKa.
|
|
|
|
|
Gertjan
welpenleider
S-5

A.K.A. Bagheera
|
 |
« Reply #47 on: November 06, 2007, 03:30:35 PM » |
|
Hey teun nog iets gehoord van kitty? ik zelf wil niet zo moeilijk doen over het aanvragen van zo'n VOG. hoewel ik totaal niet snap waarvoor iemand die bij team horeca zit zo'n verklaring zou moeten hebben maar goed we doen het toch maar. alleen het kost scouting nederland wel een hoop geld om voor iedere vrijwilliger een VOG aan te vragen en dat te betalen. hier is trouwens een link naar een forum voor scouting dingen mischien kan je daar je verhaal ook posten ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de scouting mensen daar tegen aankijken. ik weet zeker dat je er een hoop reactie op krijgt. scouting forum
|
|
|
|
tkteun
Stamlid
Regular

|
 |
« Reply #48 on: November 06, 2007, 05:38:40 PM » |
|
Nee, ik heb nog geen antwoord... Kan nooit een slecht teken zijn  Ik wacht denk ik wel even het antwoord af voordat ik dit op 't scoutingforum zet, wil natuurlijk niet dat het antwoord daardoor beinvloedt raakt...
|
|
|
|
l0t4s
Stamlid
Regular

...And now on to scene 24...
|
 |
« Reply #49 on: November 11, 2007, 11:49:41 AM » |
|
we moeten een x met zijn 5e (miss 6e) vergaderen over de NJ van wat we allemaal meenemen?? tent, tafels banken enz.
|
|
|
|
|
Willem
|
 |
« Reply #50 on: November 12, 2007, 11:30:51 AM » |
|
Tijd zat, de NJ is pas volgend jaar ooit dus dat komt wel goed. Er gaat iig Bavaria mee 
|
|
|
|
|
Gertjan
welpenleider
S-5

A.K.A. Bagheera
|
 |
« Reply #51 on: November 12, 2007, 08:38:30 PM » |
|
ja precies we zijn in brabant dus dan moet er bavaria gedronken worden 
|
|
|
|
tkteun
Stamlid
Regular

|
 |
« Reply #52 on: November 12, 2007, 09:11:17 PM » |
|
Beste Teun, Op zich snap ik dat als je barmedewerker wilt worden het niet logisch klinkt dat wij alle punten van 1 en 8 aankruisen. Echter we hebben gezegd dat de VOG geldt voor je aanstelling als landelijk vrijwilliger. Deze definitie is veel breder én deze hebben we juist gekozen om te voorkomen dat als een vrijwilliger een andere functie gaat vervullen er weer een nieuwe VOG aangevraagd zou moeten worden omdat je verantwoordelijkheid anders is geworden. Misschien wil je na de NJ wel lid worden van het team internet en dan heb je inderdaad te maken met systemen waar vertrouwelijke gegevens in zijn opgeslagen en waar je dan toegang toe krijgt. De conclusie van mijn vorige mail verandert niet. Ik stuur je geen andere VOG aanvraag, aangezien we voor iedereen dezelfde aanvraag versturen. De keus is geheel aan jou, wanneer je niet bereid bent de VOG aan te vragen, wil ik dat graag van je horen. De consequentie is dat we dan je inschrijving in shanti zullen moeten annuleren, daarom staan medewerkerszaken en de kampleiding in de cc. opgenomen. Wanneer je de VOG wel aanvraagt, ontvang ik 'm graag binnenkort samen met een kopie van het aanvraagformulier, dat je van de gemeente ontvangt. Met vriendelijke groet, Kitty van der Kluit coördinator activiteitenservice Scouting Nederland
|
|
|
|
Sahi
OpenTTD God!
Stamlid
Regular

Welpenleider!
|
 |
« Reply #53 on: November 12, 2007, 09:43:08 PM » |
|
Opzich een logische verklaring.
|
 There's no place like 127.0.0.1!
|
|
|
|
Willem
|
 |
« Reply #54 on: November 13, 2007, 01:50:48 AM » |
|
Teun, schrijf je nu maar gewoon in. Zonder die VOG zul je iig uitgesloten worden van deelname. Ook Eef kan daar niks aan doen, regels zijn regels en ze gaan geen uitzonderingen maken.
|
|
|
|
|
Gertjan
welpenleider
S-5

A.K.A. Bagheera
|
 |
« Reply #55 on: November 15, 2007, 10:57:30 AM » |
|
ik heb pasgeleden ook mijn VOG aangevraagd. hopelijk wordt die snel opgestuurd.
|
|
|
|
Sahi
OpenTTD God!
Stamlid
Regular

Welpenleider!
|
 |
« Reply #56 on: November 15, 2007, 11:04:28 AM » |
|
Je weet dat die van slaaptenaren af moet komen he!
|
 There's no place like 127.0.0.1!
|
|
|
Gertjan
welpenleider
S-5

A.K.A. Bagheera
|
 |
« Reply #57 on: November 15, 2007, 11:42:54 AM » |
|
ja idd, maar ik was al heel blij dat het thuis wordt gestuurd anders had ik nog een keer langs moeten komen
|
|
|
|
Gertjan
welpenleider
S-5

A.K.A. Bagheera
|
 |
« Reply #58 on: December 04, 2007, 01:36:32 PM » |
|
ik heb mijn VOG binnen, nu nog even opsturen naar de scouting en dan is alles rond
|
|
|
|
l0t4s
Stamlid
Regular

...And now on to scene 24...
|
 |
« Reply #59 on: December 04, 2007, 02:43:47 PM » |
|