[SV] S5 Stam
February 09, 2012, 03:31:05 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Home   Help Search Calendar Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Diefstal bij de scouitng  (Read 847 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Gertjan
welpenleider
S-5

A.K.A. Bagheera

« on: December 23, 2008, 02:37:37 PM »

ik lees zojuist dit op kliknieuws.

Politie zoekt dader diefstal scouting
VEGHEL - De politie is op zoek naar de dader van een poging tot diefstal bij de scouting aan het Dorshout in Veghel. Op zaterdag 13 december betrapte een lid van de scouting rond 17.30 uur een man op de fiets die een metalen mast van 2,5 meter vervoerde.

De getuige sprak de man aan, die er vervolgens te voet vandoor ging en de fiets en de mast achterliet. De mast was gestolen vanaf het terrein van de scouting. De verdachte liet een bruine herenfiets van het merk Peugeot achter. De tweewieler bleek jaren geleden gestolen te zijn in Erp.
Getuigen van de poging tot diefstal of mensen die weten wie de dader is, kunnen contact op nemen met de politie in Veghel via, tel. 0900-8844 of anoniem via, tel. 0800-7000.
Het gaat om een blanke man van ongeveer 17 jaar oud met half lang (donker)blond haar. Hij is ongeveer 1.80 meter van lengte. De verdachte droeg een spijkerbroek, donkere schoenen en een zwart glimmend jack. Aan de zijkant van een van zijn handen had hij een wond die voorzien was van een aantal hechtingen.

http://veghel.kliknieuws.nl/nieuws/75696/politie-zoekt-dader-diefstal-scouting

nu ben ik dus erg nieuwsgierig.

wie heeft die gast betrapt en welke mast heeft hij proberen te stellen. (het enige wat ik me kan voorstellen is dat hij de bovenkant van de jotatoren mast heeft proberen mee te nemen maar dat lijkt me nogal een kunst om dat op de fiets te doen.

en is dit nou gebeurd tijdens het beverweekend?

Report to moderator   Logged

Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling

Africa challenge 2007
l0t4s
Stamlid
Regular

...And now on to scene 24...

« Reply #1 on: December 23, 2008, 03:10:13 PM »

nog beter, waarom zou je zo iets willen jatten?? ik vind het een vreemd verhaal, maar nog vreemder dat we daar niks over gehoord hebben eigenlijk.

Sahi
OpenTTD God!
Stamlid
Regular

Welpenleider!

« Reply #2 on: December 23, 2008, 04:49:24 PM »

Jewel heb er iets van gehoord maar stond er niet bij stil

There's no place like 127.0.0.1!
tkteun
Stamlid
Regular

« Reply #3 on: December 24, 2008, 02:45:09 PM »

Ja, tijdens het beverweekend was het palenhok niet op slot. Toen kwam Marc die jongen tegen terwijl hij inderdaad de ijzeren truss achterop zijn fiets mee probeerde te nemen... 'zijn vader had hem gehuurd'

Terug op de blokhut gingen Rob en Marc het nummer van de Politie opzoeken in het telefoonboek o.i.d. en is 'ie er vandoor gegaan richting de AA broeke. Met 112 kwam de Politie en niemand gevonden.

Or so I'm told...

Vrijheid en verantwoordelijkheid.
Dyzz
Spinnin' Disser
S-5

Waarom denk je dat het woord lui in luisteren zit?

« Reply #4 on: December 27, 2008, 08:31:02 PM »

Ze hebben mn fiets teruggevonden!

Don't diss teh Dyzz !
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: