ik lees zojuist dit op kliknieuws.
Politie zoekt dader diefstal scouting
VEGHEL - De politie is op zoek naar de dader van een poging tot diefstal bij de scouting aan het Dorshout in Veghel. Op zaterdag 13 december betrapte een lid van de scouting rond 17.30 uur een man op de fiets die een metalen mast van 2,5 meter vervoerde.
De getuige sprak de man aan, die er vervolgens te voet vandoor ging en de fiets en de mast achterliet. De mast was gestolen vanaf het terrein van de scouting. De verdachte liet een bruine herenfiets van het merk Peugeot achter. De tweewieler bleek jaren geleden gestolen te zijn in Erp.
Getuigen van de poging tot diefstal of mensen die weten wie de dader is, kunnen contact op nemen met de politie in Veghel via, tel. 0900-8844 of anoniem via, tel. 0800-7000.
Het gaat om een blanke man van ongeveer 17 jaar oud met half lang (donker)blond haar. Hij is ongeveer 1.80 meter van lengte. De verdachte droeg een spijkerbroek, donkere schoenen en een zwart glimmend jack. Aan de zijkant van een van zijn handen had hij een wond die voorzien was van een aantal hechtingen.
http://veghel.kliknieuws.nl/nieuws/75696/politie-zoekt-dader-diefstal-scoutingnu ben ik dus erg nieuwsgierig.
wie heeft die gast betrapt en welke mast heeft hij proberen te stellen. (het enige wat ik me kan voorstellen is dat hij de bovenkant van de jotatoren mast heeft proberen mee te nemen maar dat lijkt me nogal een kunst om dat op de fiets te doen.
en is dit nou gebeurd tijdens het beverweekend?