[SV] S5 Stam
February 09, 2012, 03:46:49 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Home   Help Search Calendar Login Register Chat  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: StamLAN 2010  (Read 711 times)
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
BunnY
Nieuw Lid
*

« on: January 21, 2010, 10:08:23 AM »

hey jongens ik ga aan komende week ook eveni nschrijfen en geld over tafel gooien en zal er ook zijn

ik speel eiglijk alleen cod 1-2-4-5-6 maar dat zal wel goed komen voor de rest ben ik voor van alles overtepraten maar vroeg me af of er nog meer mensen komen die die games spelen

en of er dan ook daar een 2v2 battle in opgezet kan worden ben heel mijn clan aan het overhalen heb jullie ook veel op de forums van cod gezet groetjes BunnY the legend
Report to moderator   Logged
l0t4s
Stamlid
Regular

...And now on to scene 24...

« Reply #1 on: January 21, 2010, 11:04:18 AM »

nou, helaas mijn cod clan komt niet, maar ik ben wel een cod speler, ik speel cod 2 en 4 vooral, 1 heb ik wel orgineel mag nog nooit gespeeld, 5 speel ik niet omdat het ruk is en 6 omdat ik activision wil boycotten omdat je geen dedicated servers meer kunt maken  Gvd Grmbl
maar der is wel een mogelijkheid om een 2vs2 battle op te zetten in cod 1 of 2 aangezien niet iedereen een uber pc of laptop heeft.
maar dan moeten er wel meerdere cod spelers komen.
owjah, mijn skill is low-med en soms high als mijn adrealinepeil hoog genoeg is, dan maak ik echt vaak zeer vage moves  Trippin', altijd handig tijdens een war 

BunnY
Nieuw Lid
*

« Reply #2 on: January 21, 2010, 11:10:29 AM »

nou, helaas mijn cod clan komt niet, maar ik ben wel een cod speler, ik speel cod 2 en 4 vooral, 1 heb ik wel orgineel mag nog nooit gespeeld, 5 speel ik niet omdat het ruk is en 6 omdat ik activision wil boycotten omdat je geen dedicated servers meer kunt maken  Gvd Grmbl
maar der is wel een mogelijkheid om een 2vs2 battle op te zetten in cod 1 of 2 aangezien niet iedereen een uber pc of laptop heeft.
maar dan moeten er wel meerdere cod spelers komen.
owjah, mijn skill is low-med en soms high als mijn adrealinepeil hoog genoeg is, dan maak ik echt vaak zeer vage moves  Trippin', altijd handig tijdens een war 
mijn clan meschien 2 man moeten nog kijken die komen dan uit friesland snpaje maar volgens men bij jij een driftkiker :PXD

vet grapig
l0t4s
Stamlid
Regular

« Reply #3 on: January 21, 2010, 11:51:56 AM »

haha dat valt wel mee hoor een driftkikker, alleen als ik echt in het spel zit kan ik soms echt mee gaan in het spel en dan een beetje gaan vloeken
maar dat zullen meer mensen wel hebben  ROFL

Sahi
OpenTTD God!
Stamlid
Regular

Welpenleider!

« Reply #4 on: January 21, 2010, 12:02:01 PM »

Ik ben meer van de CoD6...

En openttd... en ut... en bf1942... en desert combat... en solitaire... en generals.

There's no place like 127.0.0.1!
BunnY
Nieuw Lid
*

« Reply #5 on: January 21, 2010, 12:06:22 PM »

Ik ben meer van de CoD6...

En openttd... en ut... en bf1942... en desert combat... en solitaire... en generals.

ik wil wel potje cod6 tegen je doen

hahah add me steam maar bunny205

ben een een sponserd cod player bvd
Sahi
OpenTTD God!
Stamlid
Regular

Welpenleider!

« Reply #6 on: January 21, 2010, 11:36:39 PM »

Done... ben brutus btw...

Anyway... Ja ik doet cod6 voor de fun

There's no place like 127.0.0.1!
Gertjan
welpenleider
S-5

A.K.A. Bagheera

« Reply #7 on: January 22, 2010, 07:38:56 PM »

ja man mijn Clan komt ook, maar ik speel geen COD ik speel Bav en erg professioneel. mijn skills zijn very high maar later op de avond wordt het wat minder Maar dat is een bekend probleem bij Bav spelers.

Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling

Africa challenge 2007
l0t4s
Stamlid
Regular

« Reply #8 on: January 22, 2010, 08:59:56 PM »

haha, geniaal gerrit
nou, ik kom waarschijnlijk niet op de stamlan, of alleen overdags, moet even kijken want heb een druk programma dat weekend, en nog een nadeel, dell heeft problemen met het krijgen aanleveren van onderdelen voor 1 serie, precies de serie waarvan ik er 1 heb besteld, dus hoop dat die voor de stamlan binnen is, maar vraag het me af

Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: