Hallo beste mensen,
Zoals velen van jullie wel zullen weten hebben wij vorig jaar met de Verkennerleiders een gigantisch pietenparcour geknoopt voor sinterklaas.
Ook dit jaar zijn we weer van plan om iets moois te gaan knopen in de grote zaal, en uiteraard moeten wij ons zelf overtreffen!!
Om dit alles gerealiseerd te krijgen hebben we echter wel wat hulp nodig...
Graag willen wij via deze weg vragen of er mensen geïnteresseerd zijn om ons daarbij te assisteren.
Dit kan door mee te helpen met knopen, maar ook door op woensdag 6 dec. mee te komen draaien als zwarte piet of sinterklaas®.
We willen graag op zondagmiddag beginnen met bouwen, en dit zal doorgaan tot en met dinsdagavond, dit heeft voor bepaalde groepen wel consequenties.
De zondagavond draait de Stam: Jaja, de planning is geheel aan mijn zijde, ik heb programma!!! Dus je hoeft je niet af te vragen wat we gaan doen :-)
De maandagavond draaien de Rowans: Graag willen wij hier een aantal vrijwilligers van die mee helpen met knopen, de rest mag zich wijden aan het programma.
Wil diegene die maandag programma heeft even contact met mijopnemen dan kunnen we dit even afstemmen.
De dinsdagavond draaien de Scouts, deze zijn als het goed is op de hoogte dat wij bezig zullen zijn in de grote zaal.
Het gehele bouwwerk zal uiterlijk vrijdagavond weg zijn ivm het Welpenweekend.
Ben je bereid om ons 1 of meerdere dagen te komen helpen, laat dit dan even aan mij weten via mail of telefoon, als je alleen op woensdag wilt of kunt komen om als piet of sint mee te draaien dan mag je even contact opnemen met Rob, hij regelt de pakken e.d.
De Rowans mogen ook op andere dagen komen helpen uiteraard.....
Wij hopen natuurlijk op jullie fantastische vrijwillige maar niet vrijblijvende bijdrage in dit fantastische spektakel!!!
Groenten van de Verkennerleiders.